Baner Projektu Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego
17 listopada 2017

Piąte z 12 seminariów branżowych odbyło się w Warszawie w dniach 14–15 listopada 2017 r. W spotkaniu dla branż rolno-hodowlanej i leśno-ogrodniczej uczestniczyli Marzena Machałek – Sekretarz Stanu w Ministerstwie Edukacji Narodowej oraz Andrzej Konieczny – Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Środowiska.

Czytaj więcej...

10 listopada 2017

Poszukujemy autorów, których zadaniem będzie opracowanie uszczegółowień do efektów kształcenia określonych w podstawie programowej kształcenia w zawodach. Zapraszamy do składania ofert przez trzyosobowe zespoły autorów do każdego z niżej wymienionych zawodów:

Czytaj więcej...

09 listopada 2017

Poszukujemy autorów oraz recenzentów kryteriów weryfikacji określonych w podstawach programowych kształcenia w zawodach (PPKZ).

Szczegóły i zasady naboru dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej ORE.

Postępowanie rekrutacyjne dotyczy realizacji zadania 1.: Opracowanie zmodyfikowanych PPKZ oraz suplementów do dyplomów, w ramach projektu „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3: Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy”.

Termin rekrutacji: do 23 listopada 2017 r. do godziny 12.00.

08 listopada 2017

W dniach 4 i 5 listopada 2017 r. odbyło się spotkanie autorów uszczegółowionych efektów kształcenia. Jest to kolejny etap prac nad modyfikacją podstawy programowej kształcenia w zawodach w ramach projektu „Partnerstwo na rzecz kształcenia zawodowego. Etap 3. Edukacja zawodowa odpowiadająca potrzebom rynku pracy”.

Czytaj więcej...

08 listopada 2017

W dniach 6–7 listopada 2017 r. odbyło się czwarte z 12 seminariów branżowych dla branży administracyjno-ekonomiczno-biurowej oraz poligraficzno-fotograficzno-reklamowej. Seminarium rozpoczęło się wystąpieniem Marzeny Machałek – sekretarz stanu Ministerstwa Edukacji Narodowej, która przedstawiła główne założenia reformy kształcenia zawodowego i zwróciła uwagę na dużą rolę pracodawców w jego organizacji. Podkreśliła, że kształcenie zawodowe powinno być prowadzone praktycznie, aby uczeń w procesie edukacji nabywał tych umiejętności, które są oczekiwane na wymagającym rynku pracy.

Czytaj więcej...